tisdag 7 mars 2017

Inspiration

 Jag fick mej en dos av inspiration igår, när jag var hos vännen B (bitsblog). Herregud så trevligt det var. Hon har som vanligt god mat och ett härligt hem.
 Bilden här ovan är från vårat kök som nu är på gång. Vi bygger vårat kök själva ,ritningen sitter i min mans huvud. Köket blir mörkgrått, med mässinghandtag och knoppar.
 Den där inspirationen som jag fick igår, höll i sej idag också. Det blev shopping med mej själv och gud va kul jag har haft. Det blev vaser, Mateus tallrikar, muggar, posters, stort fat, blommor och kryddor. Kryddorna fick stå i mässingkrukor (som jag faktiskt köpte förra året) på den nya köksön.
 Körsbärskvistar fick sin plats i vardagsrummet.
 En matt vas hittade hit, osså lite blommor i den.
 En stor glasvas som man kan arrangera blommorna snyggt i shoppades också.
Ja du B... om mina pengar tar slut innan nästa löning så vet jag vems fel det är..........det måste vara hon som gett mej inspiration till allt shoppande. Det blev så trivsamt med alla blommor och vaser. Kan nog tänka mej att det fattas några Mateus saker.....om jag tänker till, så finns det väldigt mycket fint.  Ha de/Ann-Louise

1 kommentar:

  1. Haha va kul att man kan inspirera the Queen of Inspo her self:-) Tack för igår kul att äntligen ses . Stor kram

    SvaraRadera