måndag 3 juli 2017

Lite av varje.

Klart man ska ha lite konjak på kontoret.
 Städade i mannens kontor idag eller sanerade är väl rätta ordet. Det hade blivit ett skräprum för alla verktyg och bra ha saker när vi renoverar. Vi behöver inte ha tre skräprum så nu har vi två. En bit på vägen är jag iallafall.
Ute på altanen blommar det. Planterade vita dalior......upp kom orange, men jag tycker den är vacker och den är enormt stor.
 Pelargonior som har övervintrat har jag gått om.
 Äntligen blommar min Afrikanska lilja, tog två år innan den ville blomma.
 Trädgården doftar av fläder, vi planterade fläder innan vi visste att det fanns massor av fläder i trädgården, så nu kan vi safta och sylta.
 Renare och snyggare än innan i kontoret. Kunde inte visa hur det såg ut innan jag började städa, så hemskt var det. Detta rum ska också få sej en upplyftning med med stuckatur och tapeter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar